Загальні батьківські збори

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Примітки
1.1. I. Підсумки літньої оздоровчої кампанії. Вересень 2018 Завідувач
1.2. Знайомство із завданнями роботи колективу дошкільного навчального закладу № 337 на новий 2018/2019 навчальний рік. Вихователь-методист
1.3. Про результати підготовки дошкільного навчального закладу до роботи у новому навчальному році. Завідувач
1.4 Вибори батьківського комітету. Завідувач
1.5 Організація харчування дітей в садку і вдома. Сестра медична старша
2.1. ІІ. Результативність роботи за 2018/2019 навчальний рік. Звіт завідувача. Травень 2019 Завідувач
2.2. Про організацію роботи в літній оздоровчий період. Вихователь-методист
2.3. Охорона життя і здоров’я дітей. Сестра медична, старша
2.4 Звіт голови Піклувальної ради дошкільного закладу з питань залучення позабюджетних коштів. Завідувач

Групові батьківські збори

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Примітки
1.1. 3-й рік життя I.Особливості фізичного і психічного розвитку дітей раннього віку. Вересень 2018 Вихователь-методист
1.2. Взаємодія дошкільного закладу та сім’ї в період адаптації дитини до умов ДНЗ. Сестра медична, старша
1.3 Робота з батьками Вихователі груп раннього віку
2.1. ІI. Режим та його значення в розвитку дитини. Грудень 2018 Завідувач
2.2. Роль сім’ї у формуванні всебічно розвиненої особистості дитини. Вихователі груп раннього віку
2.3. Організація раціонального харчування дітей раннього віку: вимоги і рекомендації. Сестра медична, старша
3.1. ІІІ. Попередження дитячого травматизму, охорона життя та здоров’я дітей, захист їх прав. Травень 2019 Вихователь-методист
3.2. Оздоровлення та харчування дітей вдома влітку. Сестра медична, старша
3.3. Підготовка дитини до переходу у садок – позбавлення емоційної напруги. Практичний психолог
1.1 4-й рік життя І. Соціальна адаптація дітей молодшого дошкільного віку. Вересень 2018 Завідувач
1.2 Особливості добору ігор та іграшок для дітей дошкільного віку. Вихователь-методист
1.3 Робота з батьками Вихователі груп молодшого віку
2.1. ІI. Про формування життєвих навичок, що сприяють фізичному здоров’ю дітей. Грудень 2018 Вихователь-методист
2.2. Роль сім’ї у вихованні любові дитини до рідного краю. Вихователі груп молодшого віку
2.3. Основні правила раціонального харчування дошкільників. Сестра медична старша
3.1. ІІІ. Особливості розвитку мови дітей молодшого віку в процесі ігрової діяльності. Травень 2019 Завідувач
3.2. Робота з ОБЖД з дітьми молодшого дошкільного віку. Вихователь-методист
3.3. Організація оздоровлення, загартування та харчування дітей в літній період. Сестра медична старша
1.1 5 рік життя I. Особливості розвитку дітей п’ятого року життя. Вересень 2018 Завідувач
1.2 Про формування життєвих навичок, що сприяють фізичному здоров’ю дітей Вихователь-методист
1.3 Основні правила раціонального харчування дошкільників. Сестра медична старша
2.1 ІI. Єдність вимог дошкільно закладу та сім’ї – основна умова повноцінного розвитку дитини Грудень 2018 Завідувач
2.2 Патріотичне виховання дошкільників засобами народних традицій, обрядів та свят Вихователь-методист
2.3 Анкетування батьків «Мати сім’ю - право кожної дитини» Вихователі груп середнього віку
3.1. ІІІ. Дитина пізнає світ: безпека життєдіяльності. Травень 2019 Завідувач
3.2. Організація вільного часу дитини вдома Вихователь-методист
3.3. Організація оздоровлення, загартування та харчування дітей в літній період. Сестра медична старша
1.1. 6-й рік життя I. Особливості розвитку дітей шостого року життя Вересень 2018 Завідувач
1.2. Сьогодні дошкільник – завтра школяр: право на освіту. Вихователь-методист
1.3. Основні правила раціонального харчування дошкільників. Сестра медична старша
2.1. ІI. Єдність вимог дошкільного закладу та сім’ї – основна умова повноцінного розвитку дитини Грудень 2018 Завідувач
2.2. Мотиваційна готовність дитини до школи – основна умова її успішної адаптації до навчання. Практичний психолог
2.3. Патріотичне виховання дошкільників засобами народних традицій, обрядів та свят. Вихователь-методист
3.1 ІІІ. Від дошкільника до учня (засвоєння програмових вимог) Травень 2019 Завідувач
3.2. Формування мовленнєвої та комунікативної компетентності старших дошкільників. Вихователь-методист
3.3. Зміцнення і охорона здоров’я дітей дошкільного віку шляхом впровадження здоров’язбережувальних форм роботи. Вихователь-методист
Кiлькiсть переглядiв: 108