У ЗДО №337 здійснюється моніторинг якості освітнього процесу, результатів засвоєння програмового матеріалу, формування життєвої компетентності дошкільників відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти. Аналіз рівня засвоєння дітьми програмового матеріалу завжди був невід’ємною складовою діяльності вихователя та інших педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Практика відстеження динаміки зростання якісних показників кожної дитини та групи в цілому проводилася за І піврічча та за навчальний рік у цілому. Результати даного аналізу дають можливість вихователям скоригувати план розвивально-виховної роботи на наступний період з дітьми та організувати індивідуальну роботу. Було узагальнено аналітичні матеріали стану засвоєння програмового змісту дітей різних вікових груп, що дає можливість здійснити ґрунтовний аналіз результативності роботи педагогічного колективу та спланувати відповідну методичну роботу з педагогами на наступний навчальний рік, визначити пріоритетні напрями роботи закладу. Для відстеження освітніх процесів ми використовували кваліметричний підхід, що дає змогу кількісно оцінити якісні показники. Сутність факторно-критеріального моделювання полягає у створенні факторно-критеріальної моделі об’єкта дослідження, що дозволяє провести оцінку за визначеними факторами та критеріями. В умовах варіативності програм, перед педагогами постає питання , за якими розділами чи напрямками організувати моніторинг та оформити його результати.

Моніторинг якості освіти за І піврічча 2021/2022 н.р.

3 рік життя

4 рік життя

5 рік життя

6 рік життя

Аналіз освітнього процесу за 2022/2023 навчальний рік

Кiлькiсть переглядiв: 0